Page 7 of 15 FirstFirst ... 56789 ... LastLast
Results 61 to 70 of 150

Thread: Would You?

  1. #61
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Canberra
    Posts
    1,536

    Default

    As long as I had a comfy bed, a shower and a PROPER toilet - then easy peasy!!

    WOULD YOU stay inside for a week with no tv, no radio, no other people and nothing to read for $100,000?

  2. #62

    Default

    Noo lol. No way I would last that lol.

    Would you give up your favourite food for the rest of your life for 1 mil?

  3. #63
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    FNQ
    Posts
    1,327

    Default

    Yeah maybe.

    would you do 18 army boot-camp type courses in a row for a mill?

  4. #64

    Default

    yep, think of how fit you would be!

    My dad loves brains, can i get him to eat them, and we go halves in the money?

    Would you never wash or change your sheets again ever ever ever (and have to sleep in them every night - no sleeping on floor or another bed) for a million?

    www.cinspets.com.au
    I am doing Relay For Life in 2011, please contact me to make a donation

  5. #65
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    FNQ
    Posts
    1,327

    Default

    No way!!

    Would you turn vegitarian (or if you already are turn carnivorian?)?

  6. #66

    Default

    for how long? LOL

    Maybe

    would you never shave your legs again for a mil?

    www.cinspets.com.au
    I am doing Relay For Life in 2011, please contact me to make a donation

  7. #67
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Sydney
    Posts
    1,048

    Default

    no no no!!! Me and my razor are best friends!!
    Hmm. Would you give up TV for the rest of your life for one mill?

  8. #68

    Default

    hmm... maybe LOL

    would you sleep in a chair for the rest of your life and never be allowed to sleep laying down?

    (as i am about to shut the computer down before i do just that!)

    www.cinspets.com.au
    I am doing Relay For Life in 2011, please contact me to make a donation

  9. #69
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    FNQ
    Posts
    1,327

    Default

    nope!

    Would you never laugh again for a mill?

  10. #70
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    SA
    Posts
    488

    Default

    Quote Originally Posted by Boxerini View Post
    nope!

    Would you never laugh again for a mill?
    Couldn't do it because it's involuntary haha. See I've already lost.


    Would you sleep with someone of the same sex for a mill (or the opposite sex if you're ***)?

    ETA I can't believe it blocks out that word lol.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •