Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 21

Thread: JudgeTheDeedNotTheBreed

  1. #1

    Default JudgeTheDeedNotTheBreed

    JudgeTheDeedNotTheBreed, do you have a larger version of your avatar that you can post, I used to have that pic on my photobucket account but i deleted it.

    I am wanting to modify it to get a tattoo done.

  2. #2
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    South Australia
    Posts
    1,428

    Default

    yep sure just a sec and Il upload it to photo bucket

  3. #3

    Default

    Cheers mate!

  4. #4
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    South Australia
    Posts
    1,428

    Default

    there you go....




  5. #5
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    South Australia
    Posts
    1,428

    Default

    I have so many of these types of pics

    I too want a tat of it but instead of the pit in the original, I want a portrait of bailey done behind the wing

  6. #6

    Default

    Yeah thats what i am thinking of, but with another wing behind wrapping the portrait.

    edit: and one of those name scrolls down/through the wing side.

    Anyway the artist can get my thoughts and work out the best/ probably better than i can do anyway lol.
    Last edited by Beau; 12-17-2009 at 10:45 AM.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    South Australia
    Posts
    1,428

    Default

    Quote Originally Posted by Beau View Post
    Yeah thats what i am thinking of, but with another wing behind wrapping the portrait.

    edit: and one of those name scrolls down/through the wing side.

    Anyway the artist can get my thoughts and work out the best/ probably better than i can do anyway lol.
    Sound really nice especially the scroll

    Here some more lil pics I have .....







































    Hmmm Think thats it lol Just felt the need to share

  8. #8
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Rural NSW
    Posts
    5,967

    Default

    They are great, Judge.

    Any posts made under the name of Di_dee1 one can be used by anyone as I do not give a rats.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    NT
    Posts
    212

    Default

    Sweet pics Judge, keep posting more if ya got em.....

  10. #10
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Victoria
    Posts
    2,960

    Default

    Judge I'm a tad confused, why are some of your pictures frightening if you're against bsl?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •