Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: Photo's of Tank

  1. #1
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Mt Eliza
    Posts
    2

    Default Photo's of Tank

    Hey there, im new on here.

    This is my dog Tank. He's an American Bulldog x Bull Arab

    I got him when he was only 8weeks old and he's now about 8months old.

    I try to take him with me where ever I go.









    Let me know what you think.

  2. #2

    Default

    Welcome to the forum! He is absolutly addorable...I want a cuddle! He sounds like a lucky boy being able to go with you where ever you go. I hope to chat to you some more soon. The Photo you have taken are very good! My favourite is the one where he is sitting on the bench looking up at something, and of course the 8 week old shot, Just beautiful....They grow up soooo fast.
    Last edited by Paw-Sha; 09-28-2009 at 04:57 PM.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Mt Eliza
    Posts
    2

    Default

    Haha. Well he loves to sit on people's laps, its pretty funny.
    So guess cuddles arnt out of the question with him.

    Cheers.

  4. #4

    Default

    Hi Matt & Tank

    What beaut pics of gorgeous Tank, luv he's puppy pic

  5. #5
    Join Date
    May 2009
    Location
    Victoria
    Posts
    4,241

    Default

    Welcome!

    What a beautiful boy!
    Education not Legislation

  6. #6
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Perth, WA
    Posts
    1,257

    Default

    Hi Matt


    Your boy is just gorgeous!!! And that 1st pup photo - soooooo cute!

  7. #7
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Redland Bay, Queensland
    Posts
    1,781

    Default

    Welcome to our place !!!! I want to hugs too !!!

  8. #8

    Default

    Welcome! I like the ears of your baby..

  9. #9

    Default

    Hello and Matt+Tank, WOW He is a real stunner Love those ears

  10. #10

    Default

    Welcome Your boy is SOOO cute!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •