Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Hello

  1. #1
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Sunshine Coast
    Posts
    1,828

    Default Hello

    Hello all,

    my name is Sam, I have two human children, and my boyfriend and I have just added a new addition, 14 week old Oskar, an english staffy. He is supposed to be a purebred but I suspect that there is some other breed in him a couple of generations back. I am not too stressed, as he is a brilliant pup and is great with us and the kids. Look forward to the odd chat with fellow pooch lovers. Cheers

  2. #2
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Bundaberg QLD
    Posts
    3,301

    Default

    G 'day Sam. Welcome to the forum.
    Staffy's are cool. Got any piccies for us?
    Cheers.


    Quote Originally Posted by reyzor View Post
    Education is important, but big biceps are more importanter ...
    DONT SIC YOUR DOGMA ON ME !

  3. #3
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Sunshine Coast
    Posts
    1,828

    Default

    hello Sean,

    i have added a pic of my little bloke in an album, lol, still figuring out all this stuff out, cheers Sam

  4. #4
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    SE QLD
    Posts
    2,903

    Default

    Hi Sam and

    There is no psychiatrist in the world like a puppy licking your face.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Sunshine Coast
    Posts
    1,828

    Default

    Thankyou and I must say your dogs are beautiful

  6. #6
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Somewhere between here and there
    Posts
    447

    Default

    Welcome Sam now start uploading lot's of cute puppy images of Oskar Staffy's are sooo cute
    ALL kittens are devil spawn wrapped in cuteness!

  7. #7
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    SE QLD
    Posts
    2,903

    Default

    Quote Originally Posted by Oskar's mum View Post
    Thankyou and I must say your dogs are beautiful
    Thanks! You will have to post up more pictures of Oskar! Staffies are one of my favourites as well! Haha

    There is no psychiatrist in the world like a puppy licking your face.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Northern NSW
    Posts
    751

    Default

    HI and welcome
    http://img.photobucket.com/albums/v450/Chippo/Dogsx4blackbackground.jpg
    ... Jade ...

    Aha yeah me too! wee wee or pee pee and poo poo's or poopie

  9. #9

    Default

    I am so bad at missing these!

    Welcome to the forum Sam , I love Oskar
    GageDesign Pet Photography
    Site still in construction so will post link when it's finished.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Sunshine Coast
    Posts
    1,828

    Default

    Lol all good, thankyou for the lovely compliments about his photos.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •